تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 9:00
کد خبر : 10311

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تاکید کرد:

ضرورت توسعه تولید محتوای کارشناسی درباره صنعت و تجارت نمایشگاهی

ضرورت توسعه تولید محتوای کارشناسی درباره صنعت و تجارت نمایشگاهی

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران بر ضرورت توسعه تولید محتوای کارشناسی درباره صنعت و تجارت موضوع هر نمایشگاه در ایام قبل و حین برگزاری رویدادها تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» دکتر سید احمدرضا علائی طباطبائی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در دیدار و گفت

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران بر ضرورت توسعه تولید محتوای کارشناسی درباره صنعت و تجارت موضوع هر نمایشگاه در ایام قبل و حین برگزاری رویدادها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» دکتر سید احمدرضا علائی طباطبائی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در دیدار و گفت و گو با مدیر مسؤول و‌ سردبیر گروه رسانه های نمایشگاهی گفت: برگزاری هر نمایشگاه بین المللی تخصصی فرصت مغتنمی است تا به مناسبت آن رسانه ها اعم از رسانه های تخصصی نمایشگاهی و رسانه های عمومی، با تهیه و انتشار گزارش های مستند و تخصصی با کمک مدیران و کارشناسان مطلع شرکت ها و تشکل ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی هر حوزه ، علاوه بر تشریح جایگاه و دستاوردهای صنعتی و تجاری کشور در آن حوزه، نیازهای فعالان اقتصادی برای توسعه فعالیت های تولیدی و صادراتی را نیز منعکس کنند.

دکتر علائی طباطبائی با اشاره به اینکه البته توقع ما در زمینه تولید محتوا از رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی بیشتر است، افزود: انعکاس جایگاه و نقش صنعت نمایشگاهی در پیشبرد اهداف تولیدی و صادراتی کشور و در کنار آن نیازهای صنعت نمایشگاهی برای توسعه زیرساخت ها در جهت انجام مأموریت ها و مسؤولیت های این صنعت در قبال بخش های مختلف اقتصاد کشور از دیگر کارکردهای رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی است که البته در این زمینه کارهای قابل توجهی نیز تا کنون صورت گرفته و خوشبختانه رسانه های تخصصی نمایشگاهی جایگاه و مخاطبان بالایی به ویژه در فضای مجازی پیدا کرده اند که توقع ما این است که از این ظرفیت ها بهره برداری بیشتری در جهت تولید محتوای مورد نیاز در جریان برگزاری نمایشگاه‌ها صورت پذیرد.
مدیر مسؤول گروه رسانه های نمایشگاهی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها و نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: این گروه به عنوان باسابقه ترین رسانه تخصصی نمایشگاهی در چند سال اخیر در کنار انتشار نشریات نمایشگاهی ، با درک ‌تغییر ذائقه و رویکرد مخاطبان به سمت رسانه های مجازی و برخط، توسعه مخاطبان پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها را از طریق پوشش چند رسانه ای رویدادهای نمایشگاهی را در دستور کار قرار داد که در نتیجه اجرای برنامه های توسعه ای، تعداد کاربران پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها در دوره یک ساله گذشته به حدود ۴ میلیون نفر رسیده و صفحات اختصاصی نمایشگاه‌های محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۲۰ هزار تا ۱۲۰ هزار بازدیدکننده تخصصی در این سایت داشته اند که به همین دلیل لینک اول گوگل در همه عناوین نمایشگاهی و سایر عناوین مرتبط با صنعت نمایشگاهی و حتی در زمینه فعالیت تولیدی مشارکت کنندگان نمایشگاه‌ها به این سایت تعلق دارد.

دکتر علائی طباطبائی با تأیید جایگاه سایت پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها گفت: طبق بررسی هایی که خود من انجام داده ام سایت پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها از موقعیت ممتازی در موتور جستجوی گوگل برخوردار است و به همین دلیل توقع ما این است که در زمینه تولید محتوای کارشناسی فعال تر عمل کنید.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همچنین با اشاره به فعالیت دیگر رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی و قدردانی از زحمات همه آنها گفت: خوشبختانه هر یک از این رسانه ها مزیت ها و کارکردهای اختصاصی خودشان را دارند و سیاست ما حمایت از فعالیت همه رسانه ها و همکاری با آنها متناسب با کارکرد و ظرفیت هر یک در جهت توسعه تولید محتوای خبری ، تصویری و ویدئویی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.