تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 11:09
کد خبر : 7335

به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد انجام شد؛

چهارمین نشست سراسری مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها برگزار شد

چهارمین نشست سراسری مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها برگزار شد

نخستین روز “چهارمین نشست سراسری مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها” به ریاست دکتر رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این نشست با سخنان خواجه نائینی در باب موضوعاتی چون ملی شدن اعتبارات استانی، استخدام نخبگان، نگارش آیین نامه پرداخت اعتبارات

نخستین روز “چهارمین نشست سراسری مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها” به ریاست دکتر رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این نشست با سخنان خواجه نائینی در باب موضوعاتی چون ملی شدن اعتبارات استانی، استخدام نخبگان، نگارش آیین نامه پرداخت اعتبارات کمکی به استان ها و . . . آغاز شد.

در ادامه سید رحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور و مدیران این معاونت، با حضور در جلسه، پاسخگوی پرسش ها و نکات مطروحه توسط مدیران  استانی در ارتباط با موضوعاتی چون نحوه اجرای قانون پرداخت ذینفع نهایی و خزانه داری الکترونیک مشکلات مربوط به انتصاب معاونان ذیحساب و … شدند.

ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی توسط “محمد صفری” معاون اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری این دبیرخانه، و پرسش و پاسخ مدیران کل اقتصادی استان ها با وی، بخش دیگری از این جلسه را به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش، رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی، در ادامه نشست به ایراد سخنانی در خصوص رویکرد های مدیریتی مدیران، ضرورت برخورد جدی با فساد, کیفیت اعلام نظر مدیران استانی در خصوص شاخص های ارزیابی و . . . پرداخت.

سخنرانان این نشست در نوبت بعدازظهر، رئیس مرکز حراست وزارت متبوع، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران این سازمان و معاون امور حقوقی و مجلس وزارتخانه بودند که ضمن طرح مسایل مرتبط با حوزه کاری خود، پاسخگوی سؤالات و ابهامات مدیران کل استانی شدند./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.