تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 7:43
کد خبر : 6731

سید محمدتقی هاشمیان

عزیزی تنهایمان گذاشت

عزیزی تنهایمان گذاشت

بدون شک ایرج جمشیدی یکی از تاثیرگذارترین چهره های رسانه ای و مطبوعاتی کشور است، در دیدارهایی که با وی داشتم متوجه شدم با علاقه و نبوغش عاشقانه و مسئولانه پس از، چند شکستی که گذرانده به کارش ادامه می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری  «مناطق آسیا»  ایرج جمشیدی ، پس از جنگ متوجه شد که

بدون شک ایرج جمشیدی یکی از تاثیرگذارترین چهره های رسانه ای و مطبوعاتی کشور است، در دیدارهایی که با وی داشتم متوجه شدم با علاقه و نبوغش عاشقانه و مسئولانه پس از، چند شکستی که گذرانده به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری  «مناطق آسیا»  ایرج جمشیدی ، پس از جنگ متوجه شد که دوران جدیدی در کشور آغاز و اقتصاد اولویت سیاست های کشور پس از جنگ است ، به همین دلیل با تجربه ای که اندوخته بود نیاز به یک روزنامه اقتصادی را بعنوان پلی دوسویه برای ارتباط مسئولان و فعالان اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست .
    نهایتا پس از تلاش های بسیار توانست نخستین ویژه نامه تخصصی اقتصادی را در روزنامه اخبار منتشر و در مدت کوتاهی آن را به یک روزنامه اقتصادی تبدیل کند ، پس از آن روزنامه ابرار اقتصادی را راه اندازی کرد و با استقبال فعالان اقتصادی با تیراژ غیر باوری در مطبوعات کشور نقش آفرین شد.
       پس از تلاش های بسیار جمشیدی توانست روزنامه آسیا را به صاحب امتیازی همسرش دکتر ساقی باقری نیا را در سال ۱۳۸۱ منتشر کند ،و در مدت کوتاهی به مطرح ترین روزنامه اقتصادی کشور تبدیل شود.
     نکته قابل توجه ، سیاست های روزنامه آسیا ، اهمیت دادن به فعالان بخش خصوصی بود که بر اساس شناخت و باورش اعتقاد داشت توسعه اقتصادی به دور از هر گونه تنگ نظری ، بدبینی و نگاه سلیقه ای نسبت به بخش خصوصی و سرمایه گذار ممکن می‌شود.
      در دیدارهایی که با ایرج داشتم به این باور رسیدم که علاقه، انگیزه و عشق به کارش، از او یک شخصیت منحصر بفرد ساخته است که هر مخاطبی را جذب می کرد. برای همین برایش احترامی خاص قائل بودم.
    زمانی که خبردار شدم پس از یک‌بیماری سخت و کوتاه آسمانی شد برایم غیر قابل باور بود ، کسی که فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته بود و سرحال ، با انرژی و انگیزه پروژه هایش را پیگیری می‌کند، بیماری بتواند در مدت کوتاهی وی را از جامعه رسانه ای کشور بگیرد.
     وی توانست در چند سال آخر عمر حرفه ای خود نخستین تلویزیون بخش خصوصی را در روزنامه آسیا راه اندازی کند ، برنامه سرصفحه با ایرج جمشیدی توانست بعنوان یک‌ رسانه اقتصادی مخاطبان بسیاری را جذب کند.
    درگذشت ایرج جمشیدی را به خانواده ، جامعه فرهنگی و رسانه ای و همچنین فعالان اقتصادی تسلیت می گویم
     در پایان آرزو دارم این‌مجموعه که نتیجه سال ها تلاش و زحمتش بود ، بتواند به کارش ادامه داده و آرمان های بلندش را در راستای خدمت به کشورش محقق سازد .
در بی خبری از تو، صدمرحله من پیشم،تو بی خبر از غیری، من بی خبر از خویشم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.