تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 9:33
کد خبر : 6062

وزیر اقتصاد و داریی خبر داد:

افزایش سرمایه بانک های دولتی

افزایش سرمایه بانک های دولتی

وزیر اقتصاد و داریی گفت:سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت به ۱۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» خاندوزی اظهار داشت: در مجموع این میزان بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود. خاندوزی اظهار داشت: سال گذشته افزایش کفایت سرمایه بانک‌ها ۹۸ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۰، افزایش

وزیر اقتصاد و داریی گفت:سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت به ۱۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» خاندوزی اظهار داشت: در مجموع این میزان بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.
خاندوزی اظهار داشت: سال گذشته افزایش کفایت سرمایه بانک‌ها ۹۸ هزار میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۰، افزایش سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسید.
او با بیان اینکه تا پایان اسفندماه این میزان به ۱۴۰ هزار میلیارد تومان می رسد که در مجموع بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت خواهد بود.
وزیر اقتصاد و امور دارایی بیان کرد: این در حالی است که در پایان سال ۹۹ مجموع سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت در همه دولت‌های گذشته در مجموع ۲۷۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
در دو سال و نیم اخیر تا پایان اسفندماه معادل کل سرمایه تا پیش از این دولت بانک‌های تحت مدیریت دولت به سرمایه بانک‌های دولتی اضافه خواهیم کرد که توان و قدرت اعتباردهی بانک‌ها افزایش یابد تا بتوانیم برای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ توان اعتباردهی و تسهیلات و رفع نیاز تولیدکنندگان و مردم را در وضعیت بهتری قرار گیرد./بانکدار آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.