تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 10:31
کد خبر : 5907

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

بررسی ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سرمایه گذاران در ماکو

بررسی ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سرمایه گذاران در ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا » معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به حضور نسل جوان و پرانگیزه در مناطق آزاد گفت: همین موجب جهش شرکت‌های دانش بنیان می‌شود بویژه در منطقه آزاد ماکو بواسطه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا » معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به حضور نسل جوان و پرانگیزه در مناطق آزاد گفت: همین موجب جهش شرکت‌های دانش بنیان می‌شود بویژه در منطقه آزاد ماکو بواسطه موقعیت استراتژیک و ظرفیت های بالقوه بستر رشد این شرکت ها فراهم است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی افزود: شرکت‌های دانش بنیان میتوانند به خوبی مشکلات تولید را برطرف کنند لذا باید به سرمایه گذاری در شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه شود.

دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: ماکو به عنوان منطقه کمتر شناخته شده ظرفیت هایی دارد که باید در معرفی آن بیش از گذشته تلاش کنید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: در منطقه آزاد ماکو زیرساخت‌های مناسب و مطمئنی را در حوزه‌های مختلف بویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سرمایه گذاران ایجاد کرده ایم.

حسین گروسی با بیان اینکه عملیات محصور کردن منطقه تقریبا به اتمام رسیده افزود: میتوان از این مزیت برای رونق توریسم خرید، گردشگری سلامت، مسافرت چنج ویزا و قطب دانشگاهی برای جذب دانشجویان کشورهای همسایه استفاده کرد./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.