تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 5:43
کد خبر : 12752

 استقبال خوب مردم از غرفه فیلمیز در نمایشگاه رصتا

 استقبال خوب مردم از غرفه فیلمیز در نمایشگاه رصتا

سومین دوره نمایشگاه رصتا در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری ست. به گزارش مناطق آسیا، با رویکرد مردم محوری که مدیران ساترا در پیش گرفته اند نمایشگاه نیز رنگ و بوی مردمی به خود گرفته است و به نسبت دو دوره قبل از اقبال عمومی بیشتری برخوردار شده است‌. حضور تن پوش های

سومین دوره نمایشگاه رصتا در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری ست.

به گزارش مناطق آسیا، با رویکرد مردم محوری که مدیران ساترا در پیش گرفته اند نمایشگاه نیز رنگ و بوی مردمی به خود گرفته است و به نسبت دو دوره قبل از اقبال عمومی بیشتری برخوردار شده است‌.

حضور تن پوش های اقوام مختلف ایرانی در نمایشگاه یکی از جلوه های زیبا و جذاب نمایشگاه در روز افتتاحیه بود‌. برنامه ای که به ابتکار رسانه نمایشی فیلمیز تدارک دیده شده است و با توجه به رسالت اجتماعی این رسانه نوپا که پرداختن به فرهنگ، هنر و زبان‌های مادری اقوام ایرانی می باشد میتوان آنرا طرحی اگاهانه و ظریف قلمداد کرد که با خلاقیت و در عین سادگی، موفق شد توجه عموم بازدیدکنندگان را در دل این رویداد به موضوع فرهنگ و هنر اقوام جلب نماید‌.

حضور هنرمندان مختلف، نمایندگان تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه اقوام و قشرهای مختلف از جامعه در غرفه فیلمیز بیانگر اثربخشی برنامه های این رسانه نمایشی و میزان علاقمندی مردم به موضوع زبان مادری می‌باشد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.