تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 8:39
کد خبر : 11399

آگروفود ۲۰۲۴، بزرگترین رویداد تجاری از امروز شروع به کار کرد

آگروفود ۲۰۲۴، بزرگترین رویداد تجاری از امروز شروع به کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود ۲۰۲۴، بزرگترین رویداد تجاری در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، صبح امروز ۱۹ خرداد ماه، با حضور گسترده شرکت‌ها و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، این رویداد به همت شرکت پالار سامانه در فضایی با وسعت ۷۰

نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود ۲۰۲۴، بزرگترین رویداد تجاری در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، صبح امروز ۱۹ خرداد ماه، با حضور گسترده شرکت‌ها و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» ، این رویداد به همت شرکت پالار سامانه در فضایی با وسعت ۷۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ۸۰۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۱۳۶ شرکت یا نمایندگی خارجی از کشورهای اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه و هند حضور دارند. مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در سه گروه کالایی فود، فودتک و آگرو، کالاها، فرآورده‌ها، محصولات، فناوری و ماشین‌آلات مربوط به صنایع کشاورزی و غذایی را به نمایش می‌گذارند.

محل برگزاری این نمایشگاه در سالن‌های ۷، ۶، ۵، ۸-۹، ۱۸، سری ۲۵، ۲۷، ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰-۴۰A، ۴۱-۴۱B، ۱-۴۴، ۲-۴۴ و فضای باز سالن‌های مذکور قرار دارد.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی است و امکان تبادل دانش و تجربیات بین شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را فراهم می‌آورد. نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۴ از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان فعالان، بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.