تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 5:47
کد خبر : 11380

در دیدار مدیران راهسازی چابهار با حمیرا ریگی بررسی شد:

ایمن سازی جاده‌های چابهار از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه منطقه

ایمن سازی جاده‌های چابهار از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه منطقه

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سید حسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه، شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان و سعید بلوچی معاون فنی

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سید حسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه، شهرام مبارکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان و سعید بلوچی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گزارشی از روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد، اقدامات و برنامه های صورت گرفته توسط سازمان، جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی بویژه در حوزه توسعه راههای روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد ارایه کرد.

وی ضمن تاکید بر همیاری و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، خواهان مشارکت در ساخت و بهسازی راههای روستایی واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار شد.

در این نشست طرفین ضمن بررسی وضعیت فعلی راههای روستایی موجود، اذعان داشتند، از مهم‌ترین نیازهای روستانشینان بحث حمل و نقل و ارتباط با مناطق شهری است. وجود راه‌ها و جاده‌های امن و مناسب یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه در یک منطقه به حساب می‌آید و این امر در مناطق روستایی بسیار ضرورت دارد.

لازم به ذکر است؛ هم اکنون ۳۳ روستا در محدوده منطقه آزاد چابهار واقع هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.