تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 6:56
کد خبر : 11369

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری گفت:

فراهم شدن شرایط انتقال شرکت‌ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی

فراهم شدن شرایط انتقال شرکت‌ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی

نشست تخصصی سازمان های مناطق آزاد کشور با سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این نشست تخصصی شیوه نامه‌ای در ۴ ماده و ۲۵ بند به منظور رفع این مشکل با ابتکار اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تدوین شد. پس از بررسی‌های لازم در نشست

نشست تخصصی سازمان های مناطق آزاد کشور با سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این نشست تخصصی شیوه نامه‌ای در ۴ ماده و ۲۵ بند به منظور رفع این مشکل با ابتکار اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تدوین شد.

پس از بررسی‌های لازم در نشست تخصصی با حضور مسئولین مناطق آزاد و بر اساس تفاهم نامه ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس دبیرخانه شورای مناطق آزاد به امضای معاونت اسناد سازمان ثبت و معاون حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد قرار گرفت.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در این باره گفت: از این پس به ساده ترین صورت ممکن و با رویکرد تسهیل وتسریع انتقال شرکت‌هایی که هدف جدیدی برای سرمایه گذاری در سرزمین اصلی دارند، صورت می پذیرد.

وی گفت: همچنین  ضمن بررسی مشکلات تعیین نام شرکت‌های مناطق آزاد و بازبینی شرکت‌ها در خصوص مباحث تکالیف مشترک دو سازمان در تنظیم الکترونیکی شرکت‌ها با فناوری‌های نوین بررسی و تفاهم لازم صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.