تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 9:42
کد خبر : 11268

صمد حسن‌زاده تاکید کرد:

افزایش همکاری‌های بین‌المللی در راستای منافع کشورهای اسلامی

افزایش همکاری‌های بین‌المللی در راستای منافع کشورهای اسلامی

در نشست هیات‌مدیره مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) که در حاشیه نشست اتاق بازرگانی و توسعه اسلامی در امان پایتخت اردن برگزار شد، بر لزوم تقویت و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در راستای منافع کشورهای اسلامی تاکید شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در ابتدای نشست، صمد حسن‌زاده، رئیس هیات‌مدیره ایکریک ضمن تشکر

در نشست هیات‌مدیره مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) که در حاشیه نشست اتاق بازرگانی و توسعه اسلامی در امان پایتخت اردن برگزار شد، بر لزوم تقویت و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در راستای منافع کشورهای اسلامی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در ابتدای نشست، صمد حسن‌زاده، رئیس هیات‌مدیره ایکریک ضمن تشکر از میزبانی نشست اردن، برگزاری این نشست‌ها را تأیید بر تقویت و افزایش همکاری‌های بین‌المللی در راستای منافع کشورهای اسلامی دانست و گفت: گردهمایی دوره‌ای اعضای اتاق اسلامی، باعث هماهنگی و ایجادکننده همکاری‌های مشترک درون‌گروهی OIC فیمابین متخصصان در راستای تعریف پروژه‌های مشترک خواهد شد.

او گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با اتاق بازرگانی و توسعه اسلامی در حوزه‌های مختلف همکاری می‌کند و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های خود ازجمله فاوا، مرکز پژوهش‌ها و غیره استفاده می‌کند.

حسن‌زاده ادامه داد: در همکاری‌های دوجانبه از مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) که بازوی تحقیقاتی اتاق بازرگانی و توسعه اسلامی در ایران است، در قالب پروژه‌های متمرکز در راستای منافع کشورهای اسلامی حمایت می‌کنیم و همکاری اتاق‌های عضو را با این مجموعه خواستار هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.