تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 13:34
کد خبر : 10931

انتشار کتاب مجموعه مستندات مولدسازی دارائیهای دولت 

انتشار کتاب مجموعه مستندات مولدسازی دارائیهای دولت 

کتاب مجموعه مستندات مولدسازی دارائیهای دولت  در 4 بخش و 8 پیوست منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در بخش پیش گفتار این کتاب به بیان دستورالعمل ها، ابلاغیه ها، و… در چارچوب مدیریت دارائیهای دولت با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور (شهید آیت الله رئیسی) و وزیر محترم اقتصاد پرداخته شده

کتاب مجموعه مستندات مولدسازی دارائیهای دولت  در 4 بخش و 8 پیوست منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در بخش پیش گفتار این کتاب به بیان دستورالعمل ها، ابلاغیه ها، و… در چارچوب مدیریت دارائیهای دولت با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور (شهید آیت الله رئیسی) و وزیر محترم اقتصاد پرداخته شده است. این کتاب به عنوان راهنمای رسمی مستندات در زمینه مدیریت دارایی های دولت، حاوی مصوبات و آئین نامه های مرتبط می باشد.

مقدمه این کتاب شامل دو بخش: 1-گردآوری قوانین و مقرراتی که مستقیما با موضوع مولدسازی مرتبط است و 2-گردآوری قوانین و مقرراتی که غیرمستقیم با موضوع مولدسازی مرتبط است، می باشد.

بخش های چهارگانه این کتاب شامل، بخش اول: مصوبه و وآیین نامه اجرایی، بخش دوم: ابلاغیه ها، بخش سوم: مصوبات فرآیندی هیات عالی مولدسازی داراییهای دولت، و بخش چهارم: موادی از قوانین و مقررات مرتبط، می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.