تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 6:50
کد خبر : 10607

رئیس هیات مدیره بانک صادرات، در مراسم روز روابط عمومی:

یاسر مرادی:روابط عمومی‌ها نیازمند سرعت بیشتری هستند

یاسر مرادی:روابط عمومی‌ها نیازمند سرعت بیشتری هستند

رئیس هیات مدیره بانک صادرات در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: ما در خیلی از زمینه ها با آمار عملکردی که در وزارت اقتصاد و سایر دستگاه ها دیده می شود بسیار خوب عمل کرده و موفق بودیم  اما مسأله این است که آنچه مردم لمس  می‌کنند اثر گذارتر است . بنابراین کوچکترین ناملایمات

رئیس هیات مدیره بانک صادرات در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: ما در خیلی از زمینه ها با آمار عملکردی که در وزارت اقتصاد و سایر دستگاه ها دیده می شود بسیار خوب عمل کرده و موفق بودیم  اما مسأله این است که آنچه مردم لمس  می‌کنند اثر گذارتر است . بنابراین کوچکترین ناملایمات برای مردم سبب می شود سایر موارد دیده نشود بنابراین وظیفه روابط عمومی در این زمینه بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» یاسر مرادی رئیس هیات مدیره بانک صادرات، در مراسم روز روابط عمومی  با تبریک این روز گفت: کار رسانه و روابط‌عمومی بسیار سخت است و این مسأله در وزارت اقتصاد سخت تر است چرا که تخصصی است و علاوه بر تخصص در حوزه رسانه و روابط عمومی باید در اقتصاد نیز تسلط کافی داشت.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی مانند گذشته نیست که وقتی خبری منتشر می‌شد حوزه اطلاع رسانی به اندازه کافی فرصت پاسخ‌گویی داشت، اکنون این زمان خیلی کوتاه شده و وقتی یک خبر در یک گوشه ای اتفاق می‌افتد، حتی اگر بلافاصله پاسخ هم داده شود باز هم افکار عمومی اشباع شده و حتی تکذیب کردن آن سخت می شود و یا بی اثر است؛  پس باید سرعت روابط عمومی بسیار بیشتر از شرایط کنونی باشد.

مرادی گفت: ما در خیلی از زمینه ها با آمار عملکردی که در وزارت اقتصاد و سایر دستگاه ها دیده می شود بسیار خوب عمل کرده و موفق بودیم  اما مسأله این است که آنچه مردم لمس  می‌کنند اثر گذارتر است . بنابراین کوچکترین ناملایمات برای مردم سبب می شود سایر موارد دیده نشود بنابراین وظیفه روابط عمومی در این زمینه بیشتر است.

این عضو هیات مدیره بانک صادرات ادامه داد: در بسیاری از زیرمجموعه های وزارت اقتصاد چون گمرک و یا مالیات و اموال تملیکی با اینکه انقلاب در این حوزه ها اتفاق افتاده اما باید کار اطلاع رسانی قوی تر باشد تا مردم همه چیز را ببینند.

وی اذعان کرد: جریان سازی اولیه باید دست ما باشد اما در قالب جدید و از قالب های قدیمی و سنتی قبل خارج شویم؛ به عنوان مثال یک تیزر یا اینفوگرافی بسیار اثر گذارتر از یک گزارش است یعنی باید روابط عمومی ها با شیوه های جدید اطلاع رسانی آشنا شوند و در این خصوص آموزش داده شود.

مرادی در پایان گفت: رسانه ها اکنون گاهی درگیر اخبار بی ارزش می شوند و در این شرایط روابط عمومی ها نیز درگیر این مسأله میشوند که باید این اخبار نادیده گرفته شود؛ یعنی هر خبری ارزش پاسخگویی ندارد و ممکن است این پاسخگویی کار را خراب تر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.