تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 11:47
کد خبر : 10473

طی حکمی از سوی ابوذر شهپری:

عباس محبوب سفیر هنری انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور شد

عباس محبوب سفیر هنری انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور شد

انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور در ادامه راه اندازی کمیته های ۳۴گانه در زمینه های مختلف علمی ، دیدارهای مختلفی با افراد نخبه در زمینه های مرتبط با کمیته ها برگزار و از نقطه نظرات و تجارب ارزنده ایشان استفاده می نماید. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این راستا با

انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور در ادامه راه اندازی کمیته های ۳۴گانه در زمینه های مختلف علمی ، دیدارهای مختلفی با افراد نخبه در زمینه های مرتبط با کمیته ها برگزار و از نقطه نظرات و تجارب ارزنده ایشان استفاده می نماید.
به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این راستا با حضور ریاست انجمن دکتر ابوذر شهپری ،نایب ریس دکتر سعید محمد و استاد عباس محبوب ازچهره های محبوب سینما،تاتر وتلوزیون در محل انجمن مدیران مراکز دانش بنیان ونخبگان کشور عباس محبوب بعنوان سفیر هنری انجمن حکم خویش را از نایب ریس انجمن دریافت کرد.
به گزارش هفتا نیوز عباس محبوب (زاده ۱۳۲۸ – تهران) فارغ‌التحصیل رشته هنرهای دراماتیک است و رشته بازیگری را زیر نظر استادانی چون حمید سمندریان، اسماعیل شنگله و پرویز تائیدی آموخته است. علاقهٔ او به بازیگری، از دوران مدرسه و بازی در نمایش‌های مدرسه‌ای آغاز شده بود. وی در سال ۱۳۵۴ به استخدام اداره تئاتر در آمد .
اولین حضور عباس محبوب در صحنه در سال ۱۳۴۶ بود. بعدها پس از حضور در چند فیلم کوتاه، اولین تجربه بازیگری‌اش در تلویزیون را در سال ۱۳۴۸ با بازی در نمایش تلویزیونی «مردی با دو دل» با کارگردانی پرویز کیمیاوی تجربه کرد. وی کار در سینما را در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز نمود. پس از انقلاب نیز، اولین فیلم او در سال ۱۳۶۴ و در فیلم «ستاره دنباله‌دار» به کارگردانی «سیروس کاشانی‌نژاد» بود.
عباس محبوب از افراد اخلاق مدار با بازی های هنرمندانه بسیار در تلوزیون ،سینما و تاتر کشور می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.