تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 5:15
کد خبر : 10437

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت:

تبدیل یکصد هزار شناسه کاغذی به یکتا

تبدیل یکصد هزار شناسه کاغذی به یکتا

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری های مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تهران و زحمات اتحادیه ها و اصناف استان گفت: از ابتدای فراخوان تبدیل پروانه های کسب و کار قدیمی به شناسه یکتا، تا روز گذشته تعداد یکصد هزار پروانه به شناسه

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری های مجموعه استانداری و فرمانداری های استان تهران و زحمات اتحادیه ها و اصناف استان گفت: از ابتدای فراخوان تبدیل پروانه های کسب و کار قدیمی به شناسه یکتا، تا روز گذشته تعداد یکصد هزار پروانه به شناسه یکتا تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آسیا, داود طبرسا با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان های ری، قدس و دماوند بالاترین درصد حذف و تبدیل پروانه کسب های کاغذی را داشته اند.

 

وی افزود: پس از تهران، شهرستان اسلامشهر بیشترین صدور شناسه یکتا را در روز بیست و دوم اردیبهشت ماه داشته است. مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد کل صدور شناسه یکتا پس از تهران، مربوط به شهرستان‌های ری، شهریار و اسلامشهر می باشد.

 

طبرسا تاکید کرد: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت ماه به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا)تبدیل شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

 

وی گفت: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.گفتنی است، متقاضیان تبدیل پروانه های کسب و کار قدیمی به شناسه یکتا می توانند با تلفن همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.