تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 7:35
کد خبر : 10557

باحضور مجازی سیداحسان خاندوزی:

گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی به میزبانی بانک صادرات برگزار شد

گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی به میزبانی بانک صادرات برگزار شد

مراسم روز روابط عمومی با حضور خانواده بزرگ روابط عمومی‌های ستاد و تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مراسم گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی با حضور مدبران و کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی،

مراسم روز روابط عمومی با حضور خانواده بزرگ روابط عمومی‌های ستاد و تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مراسم گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی با حضور مدبران و کارکنان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدبران روابط عمومی سازمان ها، بانک‌ها، بیمه ها و ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و این وزارتخانه در برج سپهر بانک صادرات در حال برگزاری است. مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، این روز را به خانواده بزرگ روابط عمومی‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد تبریک گفت.
در ادامه این مراسم پیام ویدیویی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت روز روابط عمومی پخش شد.
رونمایی از پوستر جشنواره روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت اقتصاد و ارائه دستورالعمل برگزاری اولین دوره از این جشنواره در ادامه مراسم انجام شد.سخنرانی دکتر رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع، کمیل قیدرلو مشاور وزیر اقتصاد و همچنین بنی هاشم رییس کمیته طرح و برنامه انجمن روابط عمومی ایران در ادامه این مراسم انجام می شود.
اهدای لوح تقدیر به بهترین های روابط‌عمومی استانها و دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و تقدیر از پیشکسوتان بخش دیگری از مراسم روز جهانی روابط عمومی در زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.