تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 15:57
کد خبر : 5528

چرا آدم‌های جذاب درآمد بیشتری دارند؟

چرا آدم‌های جذاب درآمد بیشتری دارند؟

مریک، مدل جوانی اهل کیپ‌تاون است. او می‌گوید اغلب در رستوران‌ها به نوشیدنی یا نهار مجانی مهمان می‌شود و یا برایش بلیت مجانی برای رویدادهای مختلف فرستاده می‌شود. اما چطور این موقعیت‌ها برای او پیش می‌آیند؟ خودش فکر می‌کند همه‌اش به خاطر ظاهرش است. این دختر لاغر و قدبلند که موهای بلند قهوه‌ای دارد به

مریک، مدل جوانی اهل کیپ‌تاون است. او می‌گوید اغلب در رستوران‌ها به نوشیدنی یا نهار مجانی مهمان می‌شود و یا برایش بلیت مجانی برای رویدادهای مختلف فرستاده می‌شود.

اما چطور این موقعیت‌ها برای او پیش می‌آیند؟ خودش فکر می‌کند همه‌اش به خاطر ظاهرش است.

این دختر لاغر و قدبلند که موهای بلند قهوه‌ای دارد به بی‌بی‌سی می‌گوید: «شاید بعضی از مردم فکر می‌کنند این منصفانه نیست؛ اما اگر شما ظاهر خوبی داشته باشید و به خودتان افتخار کنید و برای حفظ آن ظاهر تلاش کنید طبیعی است که این‌همه چیزهای مجانی به شما پیشنهاد شود. به نظر من باید آن‌ها را پذیرفت و لذت برد.»

چه بخواهیم یا نخواهیم توجه خاص به زیبایی بسیار فراتر از هالیوود، شبکه‌های مجازی و تبلیغات می‌رود. تحقیقات زیادی انجام‌شده که نشان می‌دهند زندگی برای افراد جذاب بسیار راحت‌تر و مرفه‌تر است.

اما زندگی آدم‌های جذاب و خوش‌قیافه چقدر بهتر از دیگران است؟ در اینجا نگاه دقیق‌تری به این موضوع می‌اندازیم.

 

عده زیادی از سراسر جهان در گروهی در شبکه مجازی مشغول بحث و گفتگو درباره این موضوع هستند. این گروه «مردم زیبا» نام دارد و اعضا آن درباره خدمات و هدیه‌های مجانی که به خاطر زیبا و جذاب بودن دریافت می‌کنند صحبت می‌کنند. در این گروه زنی ادعا کرده است برای شغلی که سابقه کاری مناسبی برایش نداشته، برای مصاحبه انتخاب‌شده است فقط به این خاطر که به نظر صاحب‌کار، جذاب آمده است.

شبکه‌های مجازی به بسیاری افراد – چه زن و چه مرد- امکان داده است تا به‌واسطه ظاهرشان کسب درآمد کنند بی‌اینکه حتی مجبور باشند از در خانه خود بیرون بروند.

مریک می‌گوید: «این امتیاز گیری‌های ناشی از زیبایی در سال‌های اخیر واقعاً رشد کرده‌اند. اینستاگرام مقصر اصلی این وضعیت است.» برندهای مختلف در حال رقابت و جنگ با یکدیگر هستند و مخاطب‌های جوان‌تری را هدف قرار داده‌اند که از رسانه‌های رایج استفاده نمی‌کنند.

مریک توضیح می‌دهد: «ممکن است محصولات مجانی فراوانی از یک برند خاص دریافت کنید و تنها کاری که باید انجام بدهید این است که با به اشتراک گذاشتن محصولات آن‌ها، نقش اینفلوئنسر را بازی کنید.» ماریک می‌گوید او در ضمن به گردهمایی‌ها و مهمانی‌های زیادی مثلاً مراسم گشایش رستوران‌ها دعوت می‌شود. می‌گوید: «فقط باید بروید و خوش بگذرانید. همین باعث می‌شود برگزارکنندگان آن مراسم موفق به نظر برسند چون دخترهای زیبایی در عکس‌های مراسم افتتاحیه رستوران آن‌ها دیده می‌شوند و به همه‌شان دارد خوش می‌گذرد.»

او می‌گوید شخصاً از این میزان توجه و هدیه مجانی که دریافت می‌کند لذت می‌برد: «واقعاً عالی است که به خاطر زیبا بودن و مدل بودن بتوان این‌همه تجربه‌ها و امکانات مجانی داشت. چون به‌عنوان مدل اغلب در شهرهای بزرگ و مشهور زندگی می‌کنید وزندگی در این شهرها خرج زیادی دارد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.