تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 2:17
کد خبر : 12596

پیروزی پرگل صدا و سیما در مسابقه افتتاحیه جام نخبگان

پیروزی پرگل صدا و سیما در مسابقه افتتاحیه جام نخبگان

به گزارش مناطق آسیا، نخستین دوره جام نخبگان با یک دیدار زیبای فوتبالی آغاز شد‌. راه آهن، وزارت صنعت،معدن و تجارت، دادگستری، قلم ورزش و صدا و سیما تیم های حاضر در این جام فرهنگی و ورزشی هستند. اولین روز این مسابقات مصادف بود با روز ملی صنایع کوچک، روزی که نماینده صدا و سیما

به گزارش مناطق آسیا، نخستین دوره جام نخبگان با یک دیدار زیبای فوتبالی آغاز شد‌. راه آهن، وزارت صنعت،معدن و تجارت، دادگستری، قلم ورزش و صدا و سیما تیم های حاضر در این جام فرهنگی و ورزشی هستند.

اولین روز این مسابقات مصادف بود با روز ملی صنایع کوچک، روزی که نماینده صدا و سیما در یک دیدار تماشایی نماینده وزارت صمت را هفت بر صفر در هم کوبید. نکته جالب آنکه نماینده وزارت صمت در چند سال گذشته و در جام های مشابه چند بار مقام قهرمانی را کسب کرده بود اما در این دوره و در اولین دیدار خود به یک حریف سرسخت و حرفه‌ای به نام صدا و سیما برخورد کرد.

قرارگاه جهادی فرهنگ و ورزش وزارت صمت مبتکر این رویداد فرهنگی و ورزشی و رسانه نمایشی فیلمیز حامی این جام میباشد.

فیلمیز رسانه ای نمایشی و فعال در رویداد های مختلف فرهنگی و ورزشی

فیلمیز یک رسانه نمایشی جدید است که در خصوص فیلم های زبان مادری اقوام مختلف ایرانی فعالیت می‌کند. جام روستا، جام زبان مادری، جام سینما، جام مختومقلی از جمله رویداد های فرهنگی و ورزشی متفاوتی بوده است که توسط رسانه فیلمیز در گذشته برگزار شده و جام نخبگان تازه ترین رویداد ورزشی فیلمیز میباشد‌‌.

گفته می‌شود فیلمیز حامی مالی تیم ملی کشتی گورش نیز شده و احتمال دارد طی تفاهم‌نامه ای با باشگاه ماشین سازی تبریز نیز در لیگ یک فوتبال کشور تیم‌داری کند. همچنین جهت تیم‌داری در لیگ برتر والیبال نیز با شهرداری گنبد کاووس پایتخت والیبال ایران مذاکراتی صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد گروه فیلمیز در نظر دارد در رویداد های گوناگون در مناطق مختلف سرزمینی حضور فعال داشته باشد. یکی از این مناطق کردستان است که در مهر ماه سال جاری میزبان مسابقات جهانی گونگ فو میباشد و برگزارکنندگان این رویداد جهانی نشست هایی با مدیران فیلمیز داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.