تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 9:11
کد خبر : 6749

روابط عمومی بانک تجارت خبر داد:

پرداخت۶۷۵۱ فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک تجارت

پرداخت۶۷۵۱ فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک تجارت

بانک تجارت تا پایان دی‌ماه امسال با پرداخت بیش از ۸۷ هزار فقره وام ازدواج و ۷۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این بانک در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۷۵۱ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و مجموع پرداختی‌ها در این سرفصل از ابتدای

بانک تجارت تا پایان دی‌ماه امسال با پرداخت بیش از ۸۷ هزار فقره وام ازدواج و ۷۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این بانک در دهمین ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۷۵۱ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و مجموع پرداختی‌ها در این سرفصل از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه را به ۸۷ هزار و ۴۵۵ فقره رساند.

بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری، در دی‌ماه سال جاری، تعداد ۱۰۲۴۶ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد پرداختی‌ها در این بخش تا پایان دی‌ماه، به ۷۰ هزار و ۸۶۹ فقره بالغ شد.

در حال حاضر ۱۷ هزار و ۶۷۴ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج و ۵۰ هزار و ۲۰۶ نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.