تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 18:26
کد خبر : 12785

همدلی و هم افزایی مردم و مسئولین لازمه پیشرفت کشور

همدلی و هم افزایی مردم و مسئولین لازمه پیشرفت کشور

خوشبختانه انتصابات در دولت چهاردهم و توجه به اقوام و بانوان و همچنین توجه به سایر دیدگاه های سیاسی نشان از آن دارد این مهم در حال تحقق است البته که باید با شتاب بیشتری حرکت کرد تا هر چه بیشتر شاهد رضایتمندی مردم و همدلی و هم افزایی بین دولت و ملت باشیم. مهرداد

خوشبختانه انتصابات در دولت چهاردهم و توجه به اقوام و بانوان و همچنین توجه به سایر دیدگاه های سیاسی نشان از آن دارد این مهم در حال تحقق است البته که باید با شتاب بیشتری حرکت کرد تا هر چه بیشتر شاهد رضایتمندی مردم و همدلی و هم افزایی بین دولت و ملت باشیم.

مهرداد لواسانی – یکی از الزامات مهم برای دستیابی به رشد و پیشرفت ، شریک کردن جامعه و نخبگان در تصمیم گیری هاست ، امروز با توجه به مشکلاتی که چه از سر سوء مدیریت و بی تدبیری و چه تحمیلی، از باب تحریم ها گریبان کشور را گرفته، نیاز است که مردم هر چه بیشتر در صحنه باشند. ، با مردم گفتگو شود ، آنها را شریک تصمیم گیری ها قرار داد و خواست های آنها را محقق نمود ، همدلی و هم افزایی را هر چه بیشتر در نظر گرفت و برای تحقق آن کوشید.

شعارها ، برنامه ها و تصمیمات مسئولین جز در سایه حمایت و همکاری مردم ، جامه عمل نمی پوشد و لازمه پیشبرد اهداف دولت همکاری مردم با آنهاست، خوشبختانه مسیری که ریاست محترم جمهور در پیش گرفته و با توجه به مبحث وفاق و شعار ها و برنامه هایی که ایشان در زمان کارزار انتخابات ارائه می دادند، این امید را زنده کرد که بر خلاف رویه سابق این بار به صورت واقعی مردم شریک تصمیمات هستند.

تاریخ گواه است که هر بار مردم را شریک تصمیم گیری ها قرار داده ایم موفق و پیروز بوده ایم که نمونه آن در دفاع مقدس است. یکی از مبانی انقلاب اسلامی تاکید بر نقش مردم است ، در نظام اسلامی مردم ، سرمایه واقعی به حساب می آیند و همین سرمایه و اعتماد است که پیشرفت کشور را فراهم می آورد،

به خاطر داریم که رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز از سال ۱۴۰۱ بر اهمیت وحدت و همدلی مردم و مسئولان تأکید کردند و فرمودند: «امروز ما بیش از همیشه احتیاج داریم به کار،‌ به تلاش، به جدّیّت. بیش از همه بخصوص احتیاج داریم به همدلی، به هم‌افزایی؛ همدلی و هم‌افزایی میان ملّت عزیزمان، اتّحاد و اتّفاق کلمه. همچنین احتیاج داریم به هم‌افزایی و همدلی روزافزون مسئولان کشور؛ باید به هم کمک کنند. کسانی هستند که در خطوط مقدّم حرکت میکنند؛ دیگران باید به آنها کمک کنند، از آنها پشتیبانی کنند و قوای سه‌گانه، نیروهای مسلّح و دیگران در بخشهای مختلف بایستی به همدیگر کمک کنند، همدلی با هم داشته باشند و ملّت هم با مسئولان کشور به معنای واقعی کلمه همدلی داشته باشد، از آنها حمایت کند و کمک کند.

 البته توصیه رهبری معطوف به این سخنرانی نبوده و ایشان همواره این توصیه را به مسئولین کرده اند. خوشبختانه انتصابات در دولت چهاردهم و توجه به اقوام و بانوان و همچنین توجه به سایر دیدگاه های سیاسی نشان از آن دارد این مهم در حال تحقق است البته که باید با شتاب بیشتری حرکت کرد تا هر چه بیشتر شاهد رضایتمندی مردم و همدلی و هم افزایی بین دولت و ملت باشیم تا ماشین پیشرفت کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.