تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 9:22
کد خبر : 7636

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور:

نظام مالیاتی کشور در حال عبور به سمت یک نظام هوشمند است

نظام مالیاتی کشور در حال عبور به سمت یک نظام هوشمند است

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور بازدید و با اهالی رسانه گفت وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور بازدید و با اهالی رسانه گفت وگو کرد. حرکت به سمت نظام هوشمند مالیاتی،

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور بازدید و با اهالی رسانه گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور بازدید و با اهالی رسانه گفت وگو کرد.

حرکت به سمت نظام هوشمند مالیاتی، جزئیات افزایش درآمدهای مالیاتی با اتکاء به شناسایی فراریان مالیاتی، حمایت مالیاتی از بخش مولد اقتصاد و مالیات از خانه ها و خودروهای لوکس و مالیات سلبریتی‌ها از مهمترین نکاتی بود که در گفت وگوی معاون وزیر اقتصاد با اهالی رسانه مطرح شد.وی در بخشی از این گفت وگو ها تاکید کرد: نظام مالیاتی کشور در حال عبور به سمت یک نظام سیستمی و هوشمند مالیاتی است که می تواند به صورت حداکثری عدالت مالیاتی را برقرار و گسترش دهد.

وی افزود: نظام مالیاتی کشور اکنون برآن است تا به معنای واقعی کلمه عدالت مالیاتی را ایجاد کند. چه بسا گلایه سیاری از مودیان نه از میزان پرداخت مالیات که از بی عدالتی باشد.رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: ما برای جامع عمل پوشاندن به این موضوع، به سمت سیستمی شدن در حال حرکت هستیم.

وی فعالان اقتصادی را شرکای راهبردی سازمان مالیاتی برشمرد و افزود: لذا اقدامات سازمان مالیاتی در مواجهه فعالین اقتصادی باید تضمین گر و کمک کننده به کسب و کار آنها باشد./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.