تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 6:13
کد خبر : 7287

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

موج افزایشی ورود گردشگران به جزیره قشم

موج افزایشی ورود گردشگران به جزیره قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حدود 170 هزار گردشگر به جزیره قشم در ماه گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم به نظر برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی،تجاری و تفریحی یکی از مقاصد جذاب

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از سفر حدود 170 هزار گردشگر به جزیره قشم در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رستم گورانی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم به نظر برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی،تجاری و تفریحی یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور است و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.
گورانی ادامه داد: از همین روی در تعطیلات بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیش 124 هزار گردشگر از طریق بنادر لافت و پهل و سفر خودرویی دریایی به جزیره وارد شدند.
به گفته وی همچنین بیش از 38 هزار گردشگر نیز از طریق اسکله مسافری شهید ذاکری به قشم سفر کردند و بیش از 6 هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاه به جزیره وارد شدند.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مناسب و بهاری جزیره پیش بینی می کنیم موج افزایشی ورود گردشگران به جزیره تا نوروز ادامه داشته باشد.
گورانی تاکید کرد: در همین راستا ارزیابی مستمر هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و شایر تاسیسات گردشگری به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران صورت می‌پذیرد./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.