تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 6:57
کد خبر : 5638

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد

قیمت طلا در روزهای آینده به کدام سمت می‌رود؟

قیمت طلا در روزهای آینده به کدام سمت می‌رود؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه درباره وضعیت بازار طلا در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به مناسبت روز زن در هفته های گذشته، بازار طلا مقداری از رکود فاصله گرفت و پس از یک سال که وضعیت کاهش تقاضا را داشتیم، داد و ستد اندکی بهتر شد. به گزارش پایگاه خبری

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه درباره وضعیت بازار طلا در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به مناسبت روز زن در هفته های گذشته، بازار طلا مقداری از رکود فاصله گرفت و پس از یک سال که وضعیت کاهش تقاضا را داشتیم، داد و ستد اندکی بهتر شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» نادر بذرافشان گفت: از ابتدای این هفته، شرایط سابق دوباره در بازار طلا حاکم شد و تقاضا کاهش یافته است که شاید در روزهای پایانی سال دوباره وضعیت بهتر شود.

وی درباره تغییرات قیمتی طلا و سکه نیز گفت: روز سه شنبه با افزایش ۱۲ دلاری قیمت انس جهانی و نوسان بازار ارز هر گرم طلا ۸ هزار تومان و سکه نیز ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت؛ البته این تغییر التهابی در بازار به وجود نیاورد و به همان دلیل تغییر نرخ ارز و انس جهانی بود.

بذرافشان با بیان اینکه بازار شرایط خوبی دارد و هیچ التهابی در آن مشاهده نمی‌شود، در پیش بینی از قیمت طلا و سکه گفت: در صورتی که اخبار سیاسی و اقتصادی نباشد، قیمت ارز و انس جهانی نیز تغییر نکند به دلیل شرایط رکودی حاکم بر بازار نمی‌توان نوسان چشمگیری برای قیمت طلا و سکه پیش بینی کرد./خبرآنلاین

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.