تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 6:10
کد خبر : 7493

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

قشم و فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

قشم و فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری میان منطقه آزاد قشم و استانداری فارس به امضا رسید. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از امضای این تفاهم نامه با هدف توسعه صنعت گردشگری جزیره و فراهم کردن شرایط برای سفر هموطنان خبر داد.  ادریس راموز با بیان این مطلب، افزود:

تفاهم نامه همکاری میان منطقه آزاد قشم و استانداری فارس به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از امضای این تفاهم نامه با هدف توسعه صنعت گردشگری جزیره و فراهم کردن شرایط برای سفر هموطنان خبر داد.

 ادریس راموز با بیان این مطلب، افزود: این تفاهم نامه حوزه های مختلف از جمله گردشگری سلامت، گردشگری دریایی، گردشگری فرهنگی و جاذبه های طبیعی شامل می شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای ایجاد شرایطی جهت تسهیل سرمایه گذاری در صنعت هتل سازی و تاسیسات گردشگری نیز بخش دیگری از تفاهم نامه به امضا رسیده میان منطقه آزاد قشم و استانداری فارس است.
به گفته راموز؛ انعقاد این تفاهم نامه با معرفی جاذبه های گردشگری موجود می تواند زمینه ساز تبادل گردشگر و همچنین برگزاری رویدادهای فرهنگی در دو منطقه کمک کند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های مشترکی با سایر استان های از جمله تهران، آذربایجان شرقی و غربی و… نیز آماده شده است که با هدف توسعه گردشگری و تسهیل سفر گردشگران از سراسر کشور به امضا خواهد رسید./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.