تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 18:19
کد خبر : 11526

قالیباف، رییس جمهور اصلح

قالیباف، رییس جمهور اصلح

حسین جمشیدی لاریجانی- مناطق آسیا / پس از شهادت آیت الله دکتر رییسی، براساس قانون، معاون اول ریاست جمهوری به عنوان سرپرست، سکان دولت را عهده‌دار شد که اداره کشور با مشکل مواجه نشود تا وزارت کشور بتواند مقدمات انتخاب رییس جمهور جدید را در زمان کوتاهی فراهم کند. شورای نگهبان پس از ثبت نام

حسین جمشیدی لاریجانی- مناطق آسیا / پس از شهادت آیت الله دکتر رییسی، براساس قانون، معاون اول ریاست جمهوری به عنوان سرپرست، سکان دولت را عهده‌دار شد که اداره کشور با مشکل مواجه نشود تا وزارت کشور بتواند مقدمات انتخاب رییس جمهور جدید را در زمان کوتاهی فراهم کند.
شورای نگهبان پس از ثبت نام داوطلبان، ۶ نفر از کاندیداها را پس از تایید صلاحیت، معرفی کرد.اینک پرسش این است که با شرایط موجود و مشکلات تحمیل شده، کدام یک از کاندیداها می تواند سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گرفته تا مشکلات مردم را رفع کند. بنا به دلایل بسیار پس از سالها تجربه در عرصه رسانه و مطبوعات و حضور جدی در حوزه های خبری ریاست‌جمهوری، شهرداری و بخش های اقتصادی با توجه به منافع ملی کشور از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده دکتر محمد باقر قالیباف را اصلح ترین فرد جهت مدیریت اجرایی کشور می دانم.

با نگاهی اجمالی، سردار قالیباف را می توان به عنوان فرمانده ای توانمند و با تجربه حضور در نیروی انتظامی، آگاه به مسائل اجتماعی دانست. همچنین حضور وی در شهرداری تهران و مدیریت شهری توانست در مدت کوتاهی چهره شهر را در حوزه های مختلف متحول کند و شمایلی مدرن به شهر تهران ببخشد.

وی انصافا با اجرای طرح های عمرانی، توانست اقتصاد شهری را فعال و در اشتغال و امنیت اجتماعی‌ تاثیرات مثبت بسیاری را ایجاد کند. این تغییر نگاه وشیوه نوین در مدیریت شهری ، الگوی سازنده ای در سایر شهرهای کشور شد. آخرین عنوان خدمت قالیباف در مجلس و ریاست این نهاد قانون گذار نه تنها اشراف به قوانین کشور را برایش کامل کرد بلکه با تکمیل پازل مدیریتی خود از وی شخصیتی را معرفی کرد تا بتواند سکاندار مدیریت اجرایی کشور باشد.
جا دارد مشاوران و همفکران دکتر قالیباف در ستادهای انتخاباتی اش از وی چهره ای واقعی و نه شعاری را به مردم معرفی کنند تا مردم با انتخابی آگاهانه با رای بالا کرسی ریاست بر پاستور را به او بسپارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.