تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 4:03
کد خبر : 5566

روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت هشدار داد:

فریب تبلیغات غیرواقعی درباره فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورید

فریب تبلیغات غیرواقعی درباره فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورید

عده‌ای سودجو  که با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی گرفتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری هستند،تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته‌اند. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در

عده‌ای سودجو  که با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی گرفتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری هستند،تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنان فریب تبلیغات غیرواقعی درباره اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته‌های پزشکی را نخورند زیرا فروش این صندلی‌ها واقعی نیست.

براساس این اطلاعیه،‌ هموطنان و والدین، فریب تبلیغات موهوم و غیرواقعی درباره فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند زیرا پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی داخل کشور فقط از طریق کنکور سراسری امکانپذیر بوده و هیچ دانشگاه دولتی یا خصوصی مجوز پذیرش از طرق دیگر را ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.