تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1403 - 20:51
کد خبر : 12989

سومین همایش و نمایشگاه شرکت بیسان برگزار شد

سومین همایش و نمایشگاه شرکت بیسان برگزار شد

سومین همایش و نمایشگاه شرکت بیسان در کنار نمایشگاه محصولات در روز جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳ در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع در تالار مجلل اهورا. برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مناطق آسیا مشروح گفت گو با مدیریت مجموعه بیسان در ذیل میخوانید: -ضمن معرفی خودتان بفرمائید چند سال مشغول به

سومین همایش و نمایشگاه شرکت بیسان در کنار نمایشگاه محصولات در روز جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳ در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع در تالار مجلل اهورا. برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مناطق آسیا مشروح گفت گو با مدیریت مجموعه بیسان در ذیل میخوانید:

-ضمن معرفی خودتان بفرمائید چند سال مشغول به فعالیت می باشید؟

*اسماعیل خزایی هستم به اتفاق برادرم محمد خزایی نزدیک به ۱۰ سال است که در زمینه پخش لوله و اتصالات در استان مازندران و گیلان مشغول به فعالیت هستیم کارمان را از صفر شروع کردیم و به واسطه سابقه کاری در شهرستان نوشهر سال 1397با چهار نفر از دوستان فعالیتمان در پخش لوازم خانگی از نوشهر شروع شد و در سال ۱۴۰۳ این تعداد به ۴۷ نفر رسید.

-مجموعه رستاخیز با چه برندی فعالیت می‌کند؟

*شرکت بازرگانی بیسان (به معنی بی همتا یکتا) نماینده انحصاری برندهای مختلف در استان مازندران و گیلان از جمله برند یزد لوله، شرکت فلاش تانک ایران، شهراب گستران اروند، نوین پلاس آذرنگ، اتصالات آهنی، شیرآلات طوفان فلز و چندین برند دیگر است.

-اهداف شرکت بازرگانی بیسان چه می باشد؟

*از اهداف مهم شرکت بازرگانی بیسان ارائه خدمت به مردم عزیز منطقه برای تامین لوازم بهداشتی و ساختمانی است که احتیاج برای دپوی به زمین و مساحت زیادی نیاز است و مغازه‌دارها با توجه به وسعت کار، دپوی کمتری را وقت می‌گذرند.

-در خصوص ارسال کالا چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهید؟

*ارسال محصولات شرکت بازرگانی بیسان برای کلیه مشتری‌ها اعم از استان مازندران و گیلان به صورت رایگان است و خوشحالیم که در خدمت مردم هستیم.

-تشکیل نمایشگاه همزمان با برگزاری همایش چه دستاوردی داشت؟

*محصولات شرکت بازرگانی بیسان محصولاتی است که قابلیت حمل و انتقال به مغازه‌های مردم نیست لذا بر آن شدیم تا مشتری ها همزمان با برگزاری همایش به صورت مستقیم با محصولات ما آشنا شوند و در این فاصله با تامین کنندگان و کارخانه داران ارتباط مستقیم برقرار کنند و پیشنهادات مشتری ها و بازدیدکنندگان به صاحبان کارخانه منتقل شود تا از این طریق بتوانیم در توسعه و رشد کارخانجات هم سهیم باشیم.

-در همایش به دنبال چه برنامه ای بودید؟

*خیلی به دنبال فروش در این فضا نیستیم بلکه همواره در طول سالیان قبل و امسال که سومین سال برگزاری همایش در شهر آمل است هدف یک دورهمی با فعالان اقتصادی حوزه بازرگانی بوده چنانچه دو هفته قبل در شهر تنکابن در خدمت میهمانان گیلان و غرب مازندران بودیم تا با همفکری و هم افزایی در فضای مناسب میان همکاران به پیشنهادات و سوالات مطرح شده پاسخگو باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.