تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 5:58
کد خبر : 7657

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

سرمایه‌گذاری 49 هزار میلیارد ریالی یک شرکت تولیدی نخ در ارس

سرمایه‌گذاری 49 هزار میلیارد ریالی یک شرکت تولیدی نخ در ارس

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، از تصویب طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع نخ در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» علی نوید افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری 49 هزار میلیارد ریالی شرکت تابندگی نخ آبان ارس در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، از تصویب طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع نخ در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» علی نوید افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری 49 هزار میلیارد ریالی شرکت تابندگی نخ آبان ارس در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع با ظرفیت تولید 96 هزار تن در سال به اجرا درمی‌آید.

نوید خاطرنشان ساخت: برآورد زمانی بهره‌برداری از این واحد تولیدی 36 ماه بوده و با آغاز بکار آن برای 946 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی نخ در کشور و خاورمیانه نقش ایفا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این طرح سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل زنجیره تولید در منطقه به اجرا درمی‌آید و علاوه بر تامین نیاز داخلی در صنعت نساجی، به عنوان محصولی ارز آور صادرخواهد شد./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.