تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 12:45
کد خبر : 5800

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی:

سازمان اموال تملیکی جزو 10 شرکت سودده کشور قرار گرفت

سازمان اموال تملیکی جزو 10 شرکت سودده کشور قرار گرفت

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: مایه مباهات است که سازمان اموال تملیکی جزو 10 شرکت سودده کشور قرار گرفته است و تاکید وزیر اقتصاد هم نشان داد که این سازمان بدون تغییر در قوانین خود و کمبود نیرو و منابع انسانی، اداری و ساختاری توانسته است تحول ایجاد کند. به

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: مایه مباهات است که سازمان اموال تملیکی جزو 10 شرکت سودده کشور قرار گرفته است و تاکید وزیر اقتصاد هم نشان داد که این سازمان بدون تغییر در قوانین خود و کمبود نیرو و منابع انسانی، اداری و ساختاری توانسته است تحول ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» «سعید غلامی باغی» در همایش دوروزه آموزشی کارشناسان و مشاورین حقوقی این سازمان، حوزه حقوقی را مایه دلگرمی همه اجزای سازمان دانست و افزود: همه حوزه های مختلف سازمان با دایره حقوقی ارتباطی مستقیم و مستمر دارند و حوزه حقوقی پشتیبان و مددیار دیگر حوزه های سازمان در همه معاونت ها است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: میزان تعیین تکلیف کالا در 9 ماه سال‌جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵ درصد افزایش داشته است.

وی به تعیین تکلیف هفتاد هزار میلیارد تومان کالا در دو سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: نرخ های رشد اقدامات سازمان تحسین برانگیز است که نمونه هائی از آن ساماندهی و خرید انبارها و تعیین تکلیف یک هزار و 62 خودرو سواری در سال گذشته و راه اندازی سامانه حراج برخط خرده فروشی در شهریور امسال است.غلامی باغی اظهار داشت: در سال‌جاری ۱۰۷ مرحله حراج برخط خرده فروشی انجام شده که در آن بیش از سه هزار قلم کالا ارائه شده و 30 هزار نفر نیز از اقصی نقاط کشور در آنها شرکت کرده اند./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.