تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 5:10
کد خبر : 8681

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس خبر داد:

رشدی هفت‌درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری در خلیج فارس

رشدی هفت‌درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری در خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس گفت: در سال جاری بیش از دو میلیون و 604 هزار تن بارگیری توسط کشتی داشتیم که در مقایسه با عملکرد یک میلیون و 765 هزارتنی مدت مشابه سال گذشته رشدی 47 درصدی را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمدرضا پیرحسینلو اظهار داشت:: همچنین

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس گفت: در سال جاری بیش از دو میلیون و 604 هزار تن بارگیری توسط کشتی داشتیم که در مقایسه با عملکرد یک میلیون و 765 هزارتنی مدت مشابه سال گذشته رشدی 47 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محمدرضا پیرحسینلو اظهار داشت:: همچنین در تخلیه‌ی واگن‌ها نیز با عملکردی بالغ بر سه میلیون و 895 هزار تن در مقایسه با عملکرد سه میلیون و 481 هزارتنی سال گذشته، 11 درصد رشد را تجربه کردیم.

وی تصریح کرد: در مجموع تناژ خروج بار از منطقه 382 درصد و تناژ ورود بار کامیونی به منطقه نیز 404 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در پایان مجموع تناژ عملکرد تخلیه و بارگیری این مجموعه در سال گذشته را بیش از 12 میلیون و 52 هزار تن عنوان کرد و افزود: این عملکرد در مدت مشابه سال جاری به بیش از 13 میلیون رسید که رشدی هفت‌درصدی را نشان می‌دهد و امیدواریم با هم‌افزایی تمامی ارکان دخیل شاهد ارتقا این عملکرد در سال پیش رو نیز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.