تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 8:32
کد خبر : 7681

رئیس بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان شمالی:

راه اندازی کارناوال تبلیغاتی جرم محسوب می‌شود

راه اندازی کارناوال تبلیغاتی جرم محسوب می‌شود

رئیس بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان شمالی در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن بیان فلسفه وجودی این نهاد قانونی گفت: رفتار تبلیغی نامزدان انتخاباتی در فضای حقیقی و همچنین فضای مجازی رصد می شود. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» عبدالصمد صفر نژاد دوم اسفندماه در این باره افزود: تخلفات انتخاباتی نامزدان توسط هیئت بازرسی،

رئیس بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان شمالی در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن بیان فلسفه وجودی این نهاد قانونی گفت: رفتار تبلیغی نامزدان انتخاباتی در فضای حقیقی و همچنین فضای مجازی رصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» عبدالصمد صفر نژاد دوم اسفندماه در این باره افزود: تخلفات انتخاباتی نامزدان توسط هیئت بازرسی، هیئت نظارت بر انتخابات و دستگاه قضایی مورد بررسی قرار می گیرد و با آن برخورد خواهد شد و در زیرمجموعه هیئت بررسی تبلیغات انتخاباتی نیز کمیته ای شکل گرفته که فضای مجازی را رصد می کند.

صفر نژاد افزود: هر نامزد باید نشانی فضای مجازی مورد استفاده خود را رسما به این کمیته اعلام کند تا از سو استفاده های احتمالی و تخریب ها جلوگیری شود.

وی از شناسایی ۸۰ مکان تبلیغی اعم از بیلبورد، سالن و امکان تبلیغی در استان برای استفاده ی نامزدان خبر داد و گفت: ساز و کار اجرایی استفاده از این امکانات توسط فرمانداران به نامزدان ورود به مجلس اعلام شده است .

وی ضمن اینکه راه اندازی کارناوال را از سوی نامزدان جرم دانست، گفت: مشارکت بیشتر در انتخابات موجب اقتدار و بیمه ی نظام در ابعاد مختلف می شود ./وزارت کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.