تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:11
کد خبر : 8494

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

راه اندازی سامانه‌ای در خدمت گردشگران کیش برای دریافت شکایات و نظرات

راه اندازی سامانه‌ای در خدمت گردشگران کیش برای دریافت شکایات و نظرات

سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با

سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند و یا با شماره سه رقمی124و نمابر 07644423105 تماس بگیرند.

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.