تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 4:39
کد خبر : 8081

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت:

دغدغه‌مندی منطقه آزاد کیش در امر حجاب و مشارکت زنان

دغدغه‌مندی منطقه آزاد کیش در امر حجاب و مشارکت زنان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم  اختتامیه نخستین جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15 گفت: منطقه آزاد کیش در همه حال دغدغه توجه به حجاب و مشارکت زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را داشته است و برگزاری این گونه رویدادها ضامن جامعه‌ای سلامت است. به گزارش پایگاه خبری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم  اختتامیه نخستین جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15 گفت: منطقه آزاد کیش در همه حال دغدغه توجه به حجاب و مشارکت زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را داشته است و برگزاری این گونه رویدادها ضامن جامعه‌ای سلامت است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» رحیم سرهنگی اظهار داشت: این رویداد با همکاری اداره امور زنان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری جهاد دانشگاهی الزهرا در سطح خوبی برگزار شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم در این مراسم از کیش به عنوان «بهشت خانواده‌ها» نام برد و گفت: این رویداد ملی از مناظر مختلف بررسی شده، و طبق مقالات ارسال شده مبحث زنان برای رسیدن به تمدن نوین ایرانی و اسلامی قابل بحث است.

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور افزود: اگر بتوانیم موضوعات اجتماعی را در کالبد انقلاب اسلامی با نگاه فرهنگی و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) بررسی کنیم، شاهد توسعه‌ای خواهیم بود که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود نخواهد داشت.

فاطمیان پور ادامه داد: در حوزه زنان هر چقدر مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه هموارتر باشد، برای استفاده در حرکت توسعه‌ای اقتصادی و اجتماعی موثرتر خواهد بود و ما تاثیرگذار جدی در حوزه قوانین نوین ایرانی و اسلامی خواهیم بود./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.