تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 6:41
کد خبر : 9034

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 

حمایت از سرمایه‌ گذاران برای احداث هتل جدید در شهرهای آبادان و خرمشهر

حمایت از سرمایه‌ گذاران برای احداث هتل جدید در شهرهای آبادان و خرمشهر

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سرمایه‌ گذاران برای احداث هتل جدید در شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند حمایت می شوند. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» امیرهوشنگ بابامرادی  اظهار کرد: هتل‌ ها یکی از ظرفیت‌های صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) هستند. وی افزود: طبق اعلام دبیرخانه شورای

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سرمایه‌ گذاران برای احداث هتل جدید در شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند حمایت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» امیرهوشنگ بابامرادی  اظهار کرد: هتل‌ ها یکی از ظرفیت‌های صنعت گردشگری در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) هستند.

وی افزود: طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، «اروند» بیشترین میزان گردشگر نوروزی را نسبت به دیگر مناطق آزاد داشت و یک رکورد جدیدی از خود ثبت کرد؛ ظرفیت اشغال هتل‌ های این منطقه به ۱۰۰ درصد رسید.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: سرمایه‌ گذاران برای احداث هتل جدید در شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند حمایت می شوند.

بابامرادی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاستگذاری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرهای آبادان و خرمشهر در سال ۱۴۰۳ میزبان گردشگران بسیاری خواهند بود و از سوی دیگر مطالعات حاکی از آن است که هتل‌سازی در این منطقه سوددهی اقتصادی در پی دارد./بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.