تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 6:05
کد خبر : 5632

در گفتگو با محسن زنگنه، نماینده مجلس مطرح شد

حقوق بازنشستگان سال آینده چقدر زیاد می‌شود؟

حقوق بازنشستگان سال آینده چقدر زیاد می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت:متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان موضوعی است که بر اساس مقاطع زمانی اجرای برنامه هفتم مورد توجه و اجرا قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محسن زنگنه، نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در یک برنامه تلویزیونی گفت: به موجب افزایش حقوق سالانه شاغلین به میزان بیشتری نسبت

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت:متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان موضوعی است که بر اساس مقاطع زمانی اجرای برنامه هفتم مورد توجه و اجرا قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» محسن زنگنه، نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در یک برنامه تلویزیونی گفت: به موجب افزایش حقوق سالانه شاغلین به میزان بیشتری نسبت به حقوق بازنشستگان، در برخی حوزه‌ها اختلاف زیادی بین این دو سطح اجتماعی ایجاد شده است.

وی افزود : در راستای رویکرد حمایتی دولت و مجلس نسبت به بازنشستگان، جلساتی با کانون‌های بازنشستگی در راستای ارتقا سطح معیشت و همسان‌سازی حقوق آنها با شاغلین ترتیب داده شده است.

او تاکید کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان موضوعی است که بر اساس مقاطع زمانی اجرای برنامه هفتم مورد توجه و اجرا قرار خواهد گرفت. متناسب‌سازی حقوق بر اساس شکاف پرداخت و هر دستگاه متفاوت و برنامه‌ریزی شده خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.