عادل پیغامی تاکید کرد:
جلوگیری از تخریب برند جهانی قشم
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با اعلام ویژه برنامههای این سازمان در سال 1403، از برند جزیره به عنوان امتیازی نام برد که نباید تخریب شود به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» عادل پیغامی روز شنبه دهم فروردین ماه در نشست و دورهمی صمیمی با فعالان رسانهای قشم، اظهار داشت: قشم با داشتن برند جهانی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با اعلام ویژه برنامههای این سازمان در سال 1403، از برند جزیره به عنوان امتیازی نام برد که نباید تخریب شود
به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» عادل پیغامی روز شنبه دهم فروردین ماه در نشست و دورهمی صمیمی با فعالان رسانهای قشم، اظهار داشت: قشم با داشتن برند جهانی نه تنها به تمام مردم ایران که به نحوی به مردم تمام جهان تعلق دارد و همه ما در حفظ این برندینگ، مسئول هستیم.
وی در این نشست از پیگیری برای تامین اعتبار پل خلیج فارس، تسریع در حوزه راهسازی، توسعه آب جزیره، علاقمندی به توسعه امور فرهنگی با ارائه برنامه از سوی نهادهای مختلف فرهنگی و مشارکت صنوف برای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیتهای سفر قشم به عنوان بخشی از برنامه امسال سازمان منطقه آزاد قشم نام برد.
وی در پایان از رسانههای جزیره جهانی قشم خواست با نگاهی فراتر از منطقه آزاد، به ظرفیتهای جزیره جهانی قشم بپردازند و حوزههای مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی به ویژه امیتاز مردمان خوب این سرزمین آب و آفتاب را به همگان معرفی کنند.
جزیره جهانی قشم به عنوان بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان در جنوب ایران قرار دارد.
برچسب ها :برند جهانی قشم ، برندینگ ، سفر قشم ، عادل پیغامی ، فعالان رسانهای
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0