تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 5:23
کد خبر : 6399

یک شرکت دانش بنیان ایرانی خبر داد:

تولید کاغذ سرامیکی برای اولین بار در کشور

تولید کاغذ سرامیکی برای اولین بار در کشور

کاغذ سرامیکی برای اولین بار در ایران بومی سازی شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای اولین بار موفق به تولید کاغذ سرامیکی در ایران شد. مجموعه «آداک صنعت پلیمر»، تنها تولید کننده محصول کاغذ سرامیکی در ایران و خاورمیانه از سال  1399 توانسته با بهره گیری از دانش

کاغذ سرامیکی برای اولین بار در ایران بومی سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای اولین بار موفق به تولید کاغذ سرامیکی در ایران شد.

مجموعه «آداک صنعت پلیمر»، تنها تولید کننده محصول کاغذ سرامیکی در ایران و خاورمیانه از سال  1399 توانسته با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان داخلی و خارجی به عنوان پیشرو در صنعت تولید کاغذ سرامیکی در کشور، فعالیت خود را آغاز نماید.

پیپر سرامیکی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، مانند مقاومت بالای حرارتی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، امکان برش و نصب آسان و … در صنایع مختلف مانند خودروسازی، نفت و گاز، نیروگاهی،صنعت پتروشیمی و صنایع شیمیایی کاربرد دارد.

کاغذ سرامیکی با رنگ سفید تولید می‌گردد و دارای حداکثر دمایی تا 1430 درجه سانتیگراد است که به علت عدم وجود آزبست و بی خطر بودن برای سلامت انسان و محیط زیست جایگزین مناسبی برای عایق حاوی آزبست به شمار می آید. همچنین کاملا دوستدار محیط زیست بوده و کاربرد گسترده ای در عایق بندی تجهیزات صنعتی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده به دلیل مقاومت در برابر اکسیداسیون و بسیاری از عوامل شیمیایی خورنده، نصب آسان و مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی دما،باعث شده مورد توجه صنعتگران در حوزه های مختلف قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که این شرکت دانش بنبان با اخذ گواهینامه CE علاوه بر پوشش بازارهای داخلی توانسته  موفق به نفوذ در بازازهای صادراتی و بین المللی نیز شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.