تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 12:11
کد خبر : 6833

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:

تجمیع فرایندهای حوزه املاک و شهرسازی مهم‌ترین دستاورد منطقه آزاد قشم

تجمیع فرایندهای حوزه املاک و شهرسازی مهم‌ترین دستاورد منطقه آزاد قشم

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه جزیره قشم، اظهار کرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان، تمامی افرادی که در سال های گذشته پروانه ساختمانی دریافت کردند و مهلت تمدید پروانه آنها گذشته است، می توانند تا پایان سال نسبت به تمدید اقدام کنند تا در سال آینده

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه جزیره قشم، اظهار کرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان، تمامی افرادی که در سال های گذشته پروانه ساختمانی دریافت کردند و مهلت تمدید پروانه آنها گذشته است، می توانند تا پایان سال نسبت به تمدید اقدام کنند تا در سال آینده نسبت به اتمام پروژه های خود اقدام نمایند و درصورت عدم مراجعه، مشمول فسخ می گردند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» سعید اکبریان ادامه داد: همچنین افرادی که درخواست پروانه ساختمانی یا پایان کار خود را ارائه کرده‌اند و به دلایل مختلفی امکان دریافت مجوز را نداشته و در مراحل مختلف اداری هستند، می توانند تمام یا بخشی از هزینه پروانه یا پایان کار را به صورت علی‌الحساب پرداخت نمایند و این میزان پرداختی، مشمول افزایش هزینه سال آینده نخواهد شد. این حمایت به شرطی است که حداکثر تا پایان شهریور سال آتی پروانه یا پایانکار دریافت نمایند.
وی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که درخواست پروژه جدید دارند، می توانند بخشی از بدهی جدید را از محل واحدهایی که در گذشته ساخته اند، پرداخت نمایند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تجمیع فرایندهای حوزه املاک و شهرسازی را مهم‌ترین دستاورد شش ماه گذشته عنوان نمود و ادعا کرد، خدمات تایید مالکیت از 25 روز به کمتر از یک هفته کاهش یافته است.
اکبریان خاطرنشان کرد: با تصویب این بسته‌های تشویقی از سوی هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم امید است شاهد تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای ساختمانی در جزیره قشم باشیم و از سازندگان درخواست کرد نسبت به زیباسازی و تامین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی طبق ضوابط ابلاغی اقدام نمایند و در صورت تعدی، مامورین سازمان طبق دستور مقام محترم قضائی موظف به ساماندهی هستند./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.