تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 4:59
کد خبر : 7476

در مجمع عمومی فوق العاده سازمان اموال تملیكی مطرح شد:

تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی روز گذشته در وزارت اقتصاد برگزار شد و پس از استماع گزارش عملکرد این سازمان، گزارش حسابرس مستقل نیز توسط حسابرسان سازمان حسابرسی به مجمع ارایه و به تایید اعضاء رسید. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مجمع عمومی به طور فوق

مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی روز گذشته در وزارت اقتصاد برگزار شد و پس از استماع گزارش عملکرد این سازمان، گزارش حسابرس مستقل نیز توسط حسابرسان سازمان حسابرسی به مجمع ارایه و به تایید اعضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صبح امروز در وزارت اقتصاد با حضور  محمد عنبری مدیرکل دفتر شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد به عنوان رئیس مجمع برگزار شد و پس از استماع گزارش عملکرد این سازمان گزارش حسابرس مستقل نیز توسط حسابرسان سازمان حسابرسی به مجمع ارایه شد.

اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در حاشیه مجمع عمومی این سازمان در وزارت اقتصاد اظهار داشت: در نشست امروز چند دستور جلسه مطرح شد که استماع گزارش مجری طرح تملک دارایی ها در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتهی به 29 اسفند 1400 و 29 اسفند 1401  یکی از دستورات اصلی مجمع عمومی امروز بود و همکاران ما در معاونت توسعه  سازمان گزارش این اقدامات را به مجمع ارایه کردند.

اجتهادی اظهار داشت: در ادامه نشست امروز، حسابرس مستقل  نیز گزارش خود را در خصوص طرح تملک دارایی هایی سرمایه ای به مجمع ارایه کرد و این گزارش از سوی مجمع شفاف اعلام شد و هزینه های انجام شده در این زمینه کاملا منطبق بر مقررات قانونی پذیرفته شد.

وی افزود: برای اولین بار امسال مجمع عمومی سازمان برای بررسی صورتهای مالی سازمان به موقع برگزار شد در 1402/5/30 برگزرا شد برای اولین بار گزارش عملکرد حسابرسی سازمان بدون بند مشروط بود و امروز نیز این موفقیت تکرار شد و گزارش عملکرد حسابرسی سازمان به تایید اعضای مجمع نیز رسید.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان افزود: در این نشست همچنین برخی پیشنهادات اصلاحی به مجمع ارایه شد و پیشنهاد اصلاح دستورالعمل موضوع تبصره ماده 2 قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یکی از این موارد بود .

وی ابراز امیدواری کرد با تصویب این اصلاحیه برخی گشایش ها در انجام امور سازمان به وجود خواهد آمد./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.