تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 5:19
کد خبر : 7036

برگزاری نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس

برگزاری نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس

اولین نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی فکری، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  اولین نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس در دوره

اولین نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی فکری، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  اولین نشست معاونین وزرای دارایی و بانک ‌های مرکزی کشورهای عضو گروه بریکس در دوره ریاست روسیه، روز چهارشنبه 18 بهمن ماه با حضور علی فکری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد.

در این نشست که دستور کار آن مروری بر موضوعات پیشنهادی روسیه به عنوان همکاری های اعضای بریکس در زمینه امور مالی، بانکی و سرمایه گذاری بود، دیدگاه های کشورمان ارائه شده و بر آمادگی و تعهد جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت فعالانه در توسعه و تعمیق همکاری ها بویژه با نگاه به تقویت روندهای چندجانبه مالی، سرمایه گذاری و اقتصادی میان اعضا تأکید شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری همچنین با تاکید بر اهمیت پیشبرد مدل های مؤثر و نوین تأمین مالی برای اجرایی ساختن پروژه‌ های زیرساخت، حمایت کشورمان را از محقق شدن مأموریت گروه اقدام ذیربط در گروه بریکس اعلام کرد./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.