تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1403 - 19:28
کد خبر : 12493

با حضور دکتر پزشکیان برگزار می شود

اولین همایش سراسری نوآوران و نخبگان

اولین همایش سراسری نوآوران و نخبگان

به گزارش مناطق آسیا، اولین همایش سراسری نوآوران و نخبگان با حضور دکتر پزشکیان برگزار می‌گردد. نخستین همایش سراسری نوآوران و نخبگان با مشارکت نخبگان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی و تشکل‌های مردم نهاد با حضور رئیس جمهور منتخب برگزار می‌گردد. ناصر عظیمی دبیر این رویداد مردمی با اعلام این خبر افزود: بی

به گزارش مناطق آسیا، اولین همایش سراسری نوآوران و نخبگان با حضور دکتر پزشکیان برگزار می‌گردد.
نخستین همایش سراسری نوآوران و نخبگان با مشارکت نخبگان عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی و تشکل‌های مردم نهاد با حضور رئیس جمهور منتخب برگزار می‌گردد.

ناصر عظیمی دبیر این رویداد مردمی با اعلام این خبر افزود: بی شک کشور در وضعیت موجود بیش از هر زمان دیگری برای رشد و شکوفایی به استفاده از ظرفیت بی نظیر نخبگان خود نیاز دارد.
مدیر ستاد ویژه نوآوران و نخبگان اهداف این هم اندیشی را کمک به حکمرانی مردمی از طریق توانمند سازی نخبگان عرصه های گوناگون دانست و افزود: جناب آقای دکتر پزشکیان خود به عنوان یک متخصص عضوی از جامعه نخبگان کشور محسوب می‌شود و امید داریم با همت، هم افزایی و هم آفرینی نخبگان خصوصا تشکل‌های مردم نهاد، رئیس جمهور منتخب بتواند با تشکیل دولت نخبگان گامی بلند برای بهبود وضعیت زندگی مردم عزیز ایران بردارد.
به همین منظور با تشکیل دبیرخانه مردمی نخبگان و نوآوران تلاش داریم به صورت عملی، علمی و اثربخش دولت نخبگان را در اجرای برنامه‌های پیشرو و متفاوت یاری کنیم.
این رویداد نخبگانی صبح روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه نفت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.