تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 10:20
کد خبر : 11211

در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا؛

اقدامات ایران در مبارزه با پولشویی مورد تقدیر قرار گرفت

اقدامات ایران در مبارزه با پولشویی مورد تقدیر قرار گرفت

در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر به عمل آمد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی در نشست پایانی چهلمين اجلاس گروه منطقه ای مبارزه با

در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی در نشست پایانی چهلمين اجلاس گروه منطقه ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا (EAG) سخنرانی و توفیقات کشور در مبارزه با پولشویی و تامین  مالی تروریسم  را تشریح کرد.

رییس گروه  منطقه ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا (EAG) هم در سخنرانی جمع بندی نشست پایانی این اجلاس در بیشکک قرقیزستان تاکید کرد: ما هر بار که ارائه های اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم  را می شنویم شوکه می شویم.

وی گفت: اقدامات تقنینی و اجرایی خوب ایران در این حوزه باید مورد توجه سایر کشورها و نهادهای بین المللی در این حوزه مخصوصا گروه ویژه اقدام مالی(FATF) قرار گیرد.

گفتنی است در روز نخست اجلاس اصلی گروه منطقه ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا که در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد، از ارائه ها و مشارکت خوب نمایندگان ج ایران در این اجلاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم به  ذکر است در این نشست نمایندگانی از بانک مرکزی، پلیس امنیت اقتصادی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان مالیاتی، هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز اطلاعات مالی را همراهی و اقدامات کشور را ارائه کردند./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.