تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 5:34
کد خبر : 7980

روابط عمومی منطقه آزاد اروند خبر داد:

اختتامیه مسابقات قرآنی «مهاجر» برگزار شد

اختتامیه مسابقات قرآنی «مهاجر» برگزار شد

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن مهاجر در منطقه آزاد اروند برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این مراسم با حضور مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و خانواده ها و برگزیدگان قرآنی انجام شد. حسین قانعیان‌پور ضمن اعلام اینکه برگزیدگان سومین دوره مسابقات قرآنی «مهاجر» منطقه آزاد اروند در

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن مهاجر در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» این مراسم با حضور مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند و خانواده ها و برگزیدگان قرآنی انجام شد.

حسین قانعیان‌پور ضمن اعلام اینکه برگزیدگان سومین دوره مسابقات قرآنی «مهاجر» منطقه آزاد اروند در بخش برادران و خواهران مشخص و رتبه های برتر در آئین یادبود شهدای قرآنی منا تقدیر شدند، افزود:این دوره از مسابقات با ثبت‌نام بیش از 650 نفر در رشته های مختلف قرآنی آغاز گردید و با تقدیر از 87 نفر به عنوان شرکت کنندگان زیر 16سال و بالای 16 سال و تقدیر از 30نفر از خردسالان برگزیده در 17 رشته به پایان رسید.

قانعیان‌پور با اشاره به اینکه این مسابقات به یاد و نام شهدای قرآنی منا به نام «مهاجر»نامگذاری شده، تصریح کرد: در این مراسم از خانواده های معزز شهدای قرآنی منا؛ حاج محمدسعید سعیدی زاده، حاج امین باوی و حاج فواد مشعلی نیز تجلیل گردید.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات با همکاری شرکت پالایش نفت آبادان و منطقه آزاد اروند برگزار شد./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.