تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 5:00
کد خبر : 8204

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از گردشگران جزیره قشم

آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از گردشگران جزیره قشم

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ششمین جلسه ستاد خدمات سفر قشم گفت:باید خدمات رسانی به نحوی اجرایی شود که تمامی جزیره قشم از حضور گردشگران سود ببرند. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این جلسه که با حضور محمد محمد حسینی، فرماندار و امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ششمین جلسه ستاد خدمات سفر قشم گفت:باید خدمات رسانی به نحوی اجرایی شود که تمامی جزیره قشم از حضور گردشگران سود ببرند.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در این جلسه که با حضور محمد محمد حسینی، فرماندار و امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و روسای کمیته های این ستاد برگزار شد، عادل پیغامی اطهار داشت: تمامی دستگاه ها باید براساس قوانین به تکالیف و ماموریت های خود جهت خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز عمل کنند و سازمان منطقه آزاد قشم نیز در کنار این بخش ها و جامعه محلی اقدامات خود را اجرایی می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: برای حل مسائل جزیره قشم نیاز به هم افزایی تمامی دستگاه هاست و بویژه در حوزه راهبری جزیره باید کمک کنیم تا ساکنان جزیره قشم از سرانه های قانونی خود مانند تمام کشور برخوردار شوند.
براساس این گزارش در ششمین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر قشم، روسای کمیته‌های حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده جهت آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از گردشگران را ارائه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.