تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 5:01
کد خبر : 10671

پیام تبریک حجت الله عبدالملکی به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی

پیام تبریک حجت الله عبدالملکی به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی

حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی در پیامی این مناسبت را به تمامی ذی نفعان این عرصه تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در متن پیام حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد

حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی در پیامی این مناسبت را به تمامی ذی نفعان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در متن پیام حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی چنین آمده است: «جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران اسلامی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است که وظیفه شناسایی، حفظ و معرفی آثار ملموس و ناملموس آن با سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

اینجانب به نوبه خود روز جهانی میراث فرهنگی که تجربه زیسته هر تمدنی است را به فعالین این حوزه به خصوص همکاران، بومیان، فعالین و ذی نفعان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این عرصه تبریک عرض می کنم.

در همین راستا نیز مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی در سال های 1402 و 1403 از میان 1200 بسته سرمایه گذاری تعریف شده در مناطق، بالغ بر 240 بسته سرمایه گذاری و پروژه آماده انتقال در حوزه میراث فرهنگی و توسعه گردشگری تعریف نموده است که جامعه محلی و سازمان های مرتبط با این حوزه باید ضمن حفظ این آثار زمینه تولید ثروت و بهرور ساختن آنها در راستای گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم نمایند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.