تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 6:31
کد خبر : 10650

در جریان سفر وزیر اقتصاد به مازندران:

وزیر اقتصاد بر حمایت از شرکت بهپاک بهشهر تاکید کرد

وزیر اقتصاد بر حمایت از شرکت بهپاک بهشهر تاکید کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر رئیس جمهور به مازندران، از شرکت تولیدی بهپاک بهشهر بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» دکتر خاندوزی در این بازدید در جریان مشکلات تامین سرمایه در گردش قرار گرفت و گفت: حمایت از این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد‌. وی اظهار کرد: واحد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر رئیس جمهور به مازندران، از شرکت تولیدی بهپاک بهشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» دکتر خاندوزی در این بازدید در جریان مشکلات تامین سرمایه در گردش قرار گرفت و گفت: حمایت از این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد‌.

وی اظهار کرد: واحد تولیدی بهپاک بهشهر به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه صنعتی شرق مازندران، نیازمند حلقه های تکمیلی و ارزش افزوده بیشتری است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: شرکت تولیدی بهپاک بهشهر نشان داد که توان بالایی دارد و برای اینکه این ظرفیت فنی برای تمام‌ ماه‌های سال تامین شود، نیازمند سرمایه در گردش است.

خاندوزی گفت: مانعی در مقررات ابلاغی وجود داشت که با مکاتبه و کمک و مجوز بانک، کار تامین اعتبار به عنوان سرمایه در گردش برای واحد تولیدی شرکت بهپاک بهشهر در حال انجام است.

وزیر اقتصادی و دارایی در این سفر چند شرکت تولیدی بازدید کرده و درنشست با فعالان اقتصادی شرق مازندران حضور خواهد یافت./شادا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.