تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 7:12
کد خبر : 7162

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:

معرفی جاذبه‌های مناطق آزاد کشور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

معرفی جاذبه‌های مناطق آزاد کشور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:مناطق آزاد با 150 بسته سرمایه‌گذاری با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد دلار در حوزه گردشگری در نمایشگاه حضور خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حضور مناطق آزاد ارس،

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:مناطق آزاد با 150 بسته سرمایه‌گذاری با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد دلار در حوزه گردشگری در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حضور مناطق آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار، قشم، کیش، ماکو و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این نمایشگاه خبر داد .

این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مناطق آزاد هم به معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خواهند پرداخت.
محمد فرزاد میرزایی قلعه افزود: در این دوره ضمن معرفی جاذبه‌ها تلاش داریم سیاست‌های گردشگری مناطق آزاد را در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باز تعریف نماییم و این امر به مصداق در معرفی بسته‌های سرمایه گذاری خود را نشان می‌دهد.

میرزایی قلعه گفت: مناطق آزاد با 150 بسته سرمایه‌گذاری با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد دلار در حوزه گردشگری در نمایشگاه حضور خواهد داشت.
علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه، در سالن میلاد واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یابند./فرینا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.