تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 7:14
کد خبر : 9103

عضوکمیسیون انرژی مجلس در واکنش به گرانی‌های اخیر:

مدعیان اقتصادی دولت چه می‌کنند!

مدعیان اقتصادی دولت چه می‌کنند!

نماینده لنگرود درمجلس یازدهم گفت:ا امروز این باور ایجاد نشده که اساسی ترین پایه های تقویت اقتصاد کشور محصولات کشاورزی است و هیچ برنامه کلانی متناسب با چهار فصل موجود ،ارائه نشده وهمه موقتی است. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» پرویز محمد نژاد، عضوکمیسیون انرژی مجلس در مورد وضعیت معیشت،گرانی ارز و حل شدن

نماینده لنگرود درمجلس یازدهم گفت:ا امروز این باور ایجاد نشده که اساسی ترین پایه های تقویت اقتصاد کشور محصولات کشاورزی است و هیچ برنامه کلانی متناسب با چهار فصل موجود ،ارائه نشده وهمه موقتی است.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» پرویز محمد نژاد، عضوکمیسیون انرژی مجلس در مورد وضعیت معیشت،گرانی ارز و حل شدن مشکلات گفت: مشکلات به سختی قابل حل است،اگر درمجلس روی دو کلمه منابع و مصارف صحبت بسیاری می شود منظور این است که اگر این دو کلمه در دو طرف تساوی نباشند، تراز منفی ایجاد می شود واین تراز منفی سالیان سال است در کشور وجود دارد، با کمال تاسف درجایی که بیشترین مزیت بالای انرژی را داشتیم نیز وجود داشت.

وی با تاکید بر انجام خانه تکانی درتیم اقتصادی دولت افزود:کسانی که ادعا می کردند یک تنه می توانند کشور را اداره کنند همان تیم اقتصادی دولت هستند و الان چه می کنند!کجای کار هستند!آیا به فکر معیشت مردم هستند!خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.