تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 8:01
کد خبر : 12727

فیلمیز اسپانسر تیم ملی کشتی گورش شد

فیلمیز اسپانسر تیم ملی کشتی گورش شد

به گزارش مناطق آسیا، رسانه نمایشی فیلمیز حامی مالی تیم ملی کشتی گورش کشور شد. نورمحمد عاشوری نسب مدیر این سکوی نمایشی با اعلام این خبر افزود: مجموعه فیلمیز در راستای سیاست حمایتی خود از رویدادهای مردمی که عمدتا در یک فرایند مشارکت جویانه تحقق پیدا می‌کند طی تفاهمی با انجمن گورش کشور و فدراسیون ورزش روستایی

به گزارش مناطق آسیا، رسانه نمایشی فیلمیز حامی مالی تیم ملی کشتی گورش کشور شد.

نورمحمد عاشوری نسب مدیر این سکوی نمایشی با اعلام این خبر افزود: مجموعه فیلمیز در راستای سیاست حمایتی خود از رویدادهای مردمی که عمدتا در یک فرایند مشارکت جویانه تحقق پیدا می‌کند طی تفاهمی با انجمن گورش کشور و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور مقرر شد تابه حمایت از این رشته جذاب و پرطرفدار بپردازد.

مدیر رسانه فیلمیز محورهای حمایتی را اعزام تیم ملی کشتی گورش کشور به مسابقات جهانی قزاقستان، مشارکت در طرح توسعه و گسترش گورش در مناطق مختلف کشور، تجلیل از نام آوران گورش، استعداد یابی و آموزش گورش با روش و ابزارهای نوین، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی، چاپ دانشنامه گورش، تولید فیلم بلند با محوریت این رشته ورزشی، تجاری سازی و ترویج فعالیت های اجتماعی خیر خواهانه با بهره‌گیری از ظرفیت ورزشکاران گورش کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد اجرای این برنامه ها با کمک اصحاب فرهنگ و هنر بتواند در رشد و توسعه این رشته ورزشی محبوب اثربخش باشد.

وی در ادامه افزود: فیلمیز در جشنواره فرهنگی و ورزشی مختومقلی و جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا از کشتی گورش به عنوان مسئولیت اجتماعی حمایت نموده است و در صورت استقبال جامعه گورش کشور، ایده و برنامه های راهبردی قابل تاملی را مد نظر دارد. اما پایداری هر طرحی مدل ارتباط دو سویه است‌. روشی تجربه شده در جهان اقتصاد علم ،فرهنگ و ورزش .

عاشوری نسب با اشاره به آغاز اکران انلاین فیلم های زبان مادری در فیلمیز طی روزهای آینده از علاقمندان کشتی گورش مخصوصا پهلوانان نامدار این رشته که جایگاه ویژه ای در نزد مردم دارند درخواست کرد که در حمایت و معرفی از این رسانه نوپا اهتمام جدی داشته باشند چرا که فرهنگ و ورزش ارتباط بسیار نزدیکی با همدیگر دارند و با هم افزایی می‌توانند به توانمندسازی یکدیگر بپردازند.

اکران آنلاین فیلم های سینمایی به زبان و گویش های مختلف اقوام ایرانی از ۲۶ شهریور ماه در پلتفرم فیلمیز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.