تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 7:46
کد خبر : 10508

با حکم ابوذر شهپری:

دکتر خان‌بلوکی نخبه صنعت حمل و نقل و بخش تعاون شد

دکتر خان‌بلوکی نخبه صنعت حمل و نقل و بخش تعاون شد

در دیداری که با حضور دکتر خان‌بلوکی رییس اتاق تعاون استان تهران و رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی کامیون‌داران حمل و نقل کشور و ریاست کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالا سراسر کشور با دکتر ابوذر شهپری ریاست انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور برگزار گردید بر همکاری های متقابل در خصوص

در دیداری که با حضور دکتر خان‌بلوکی رییس اتاق تعاون استان تهران و رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی کامیون‌داران حمل و نقل کشور و ریاست کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالا سراسر کشور با دکتر ابوذر شهپری ریاست انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور برگزار گردید بر همکاری های متقابل در خصوص انجمن با اتاق تعاون‌ استان تهران تاکید شد.
در این دیدار که در محل دفتر انجمن برگزار شد دکترابوذر شهپری با تاکید بر نقش انجمن در ارائه خدمات و تسهیل‌گری جهت بنگاه‌های اقتصادی و نخبگان بر واقعی بودن و عملیاتی شدن این‌گونه اقدامات تاکید نمود.
به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا» در ادامه رئیس اتاق تعاون استان تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته طی مدت کوتاه تصدی ایشان بر انجمن مدیران مراکز دانش‌بنیان و نخبگان کشور و تدوین راهبرد هم‌افزایی و کمک به شرکت‌ها، کارخانجات و نخبگان اظهار امیدواری نمود که با توجه بر توانمندی‌های انجمن و اتاق‌ تعاون استان تهران بتوان گام‌های موثری در راستای کمک به تعاونی‌های سراسر کشور و بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان و نخبگان برداشت.
در ادامه دکتر شهپری تاکید نمود با توجه به ۳۴ کمیته تشکیل‌شده در انجمن در ۳۱ استان قصد داریم افراد، شرکت‌ها و کارخانجات و تعاونی‌های مستعد دانش‌بنیان شدن را شناسایی و به ایشان خدمات موثری ارائه نماییم.
به گزارش هفتانیوز انجمن مدیران مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور با هدف حمایت از جامعه نخبگان و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و مستعد دانش‌بنیان شدن در چند سال گذشته ایجاد شد، لیکن بنابر بر دلایلی فعالیتی موثر نداشت لیکن در اسفندماه ۱۴۰۲ انجمن مراکز دانش بنیان و نخبگان کشور با هدف حمایت همه‌جانبه از ایده‌ها، ابتکارات اشخاص حقیقی و حقوقی، خلاق، نوآور، فناور و کارآفرین بعد از سالیان متمادی عدم فعالیت با هیئت‌مدیره جدید و انتخاب دکتر ابوذر شهپری از جمله نخبگان کشور در سمت ریاست شروع به کار نمود که توانسته است در این مدت کوتاه قدم‌های موثری در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان کشور بردارد.
اشکان صفری گزارش می‌دهد دکتر شهپری در ادامه دیدار ضمن اعلام این مطلب که ما دست هر شخص حقیقی و حقوقی که بتواند در این زمینه حتی قدم کوچکی بردارد،به گرمی می‌فشاریم. ماموریت ما حمایت و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در کشور از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای لازم، تعامل با مراجع ذیربط، آگاه‌سازی افکار عمومی و جوان‌گرایی است.
در ادامه رئیس اتاق تعاون استان تهران با اعلام آمادگی در خصوص معرفی شرکت‌ها، کارخانجات مستعد دانش‌بنیان شدن جهت عضویت در انجمن عنوان کرد از انجمن انتظار داریم با مدیریت جدید و تیم مجرب و زبده‌ای که مدیریت انجمن را در دست گرفته‌اند مساعدت‌های لازم در خصوص اعضا صورت پذیرید.
در پایان این دیدار دکتر خان‌بلوکی به عنوان نخبه صنعت حمل و نقل و بخش تعاون انتخاب و کارت عضویت ایشان توسط ریاست انجمن به ایشان اعطا گردید.
دکتر خان بلوکی با بخش‌های مختلف انجمن از جمله واحد حمل و نقل، واحد نوآوران فناوران و کارآفرینان بازدید نمود.
دکترمحمد خان‌بلوکی (متولد ۱۳۳۴ ، شهرستان اراک) با ۴۰ سال سابقه از فعالان صنعت حمل و نقل بخش تعاونی است. وی به عنوان رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی کامیون داران حمل و نقل بار کشور، ریاست کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالای سراسر کشور و همچنین عضویت در هیات رئیسه اتاق تعاون استان تهران را در کارنامه خود دارد. محمد خان بلوکی نقش موثری در پیگیری مشکلات تعاونیهای کامیون داران بویژه نوسازی ناوگان جاده ای کشور داشته است.
هفتا نیوز بعنوان پایگاه اطلاع رسانی انجمن مدیران مراکز دانش بنیان ونخبگان کشور سعی نموده تا با انعکاس اخبار ورویدادهای چهره های نخبه و شرکتهای دانش بنیان موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.