تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 4:54
کد خبر : 10544

در دیدار مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با هیئت چینی اعلام شد:

تلاش انزلی برای افزایش مراودات تجاری با چینی‌ها

تلاش انزلی برای افزایش مراودات تجاری با چینی‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با هیئت چینی: منطقه آزاد انزلی به لحاظ قرارگیری در مسیر کریدورهای تجاری به عنوان شاهراه ترانزیت کشور شناخته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه به منظور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با هیئت چینی: منطقه آزاد انزلی به لحاظ قرارگیری در مسیر کریدورهای تجاری به عنوان شاهراه ترانزیت کشور شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری «مناطق آسیا»  در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه به منظور انجام سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف، به تشریح مزایا و معافیت‌های قانونی قابل ارائه به سرمایه‌گذاران در محدوده منطقه متبوع خود پرداخت.

بنابراین گزارش در این دیدار که معاون سرمایه‌گذاری سازمان نیز حضور داشت، محمدسجاد سیاهکارزاده بیان کرد: منطقه آزاد انزلی به لحاظ قرارگیری در مسیر کریدورهای تجاری به عنوان شاهراه ترانزیت کشور شناخته شده و با توسعه زیر ساخت های بندری و اتصال راه آهن سراسری به بندر کاسپین بخش مهمی از کالاهای ترانزیتی کشورهای همسایه از طریق این مجتمع بندری انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: در تلاشیم با افزایش مراودات تجاری نقش کشورمان در حوزه تجارت بین الملل را افزایش دهیم.

پیش از این دیدار، هیئت سرمایه‌گذاری چینی از ظرفیتهای بندری، تجاری و گردشگری منطقه بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.